Сектор по роботі зі зверненнями громадян
опубліковано 30 січня 2024 року о 09:21

1.Публічна інформація:

+380 (569) 38-02-37

e-zvern@nmrda.dp.gov.ua


2. Нормативно правові акти:

1. ЗУ ”Про місцеві державні адміністрації”

2. ЗУ “Про звернення громадян”

3. Указ Президента від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

4. Постанова Кабінету Міністрів України №858 від 24 вересня 2008 року «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”

6. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 976 “Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень”



3. Основні завдання і функції:

Визначено розпорядженням голови Новомосковської районної державної адміністрації від 09.10.2023 № Р-96/0/328-23 Про затвердження Положення про сектор ПО РОБОТІ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН Апарату НОВОМОСКОВСЬКОЇ районної державної адміністрації.pdf



ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

Основними завданнями Сектору є:

1) забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до Новомосковської районної державної адміністрації;

2) ведення бази даних вхідної кореспонденції з питань звернень громадян та (створення, накопичення і зберігання реєстраційних карток документів) в електронному та паперовому вигляді;

3) організація та проведення особистого прийому громадян керівництвом Новомосковської райдержадміністрації, аналіз та контроль в межах своїх повноважень щодо розгляду і вирішення питань, порушених громадянами під час його проведення;

4) забезпечення організації проведення телефонної гарячої лінії голови райдержадміністрації;

5) забезпечення організації діяльності Новомосковської районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;

6) проведення перевірки та надання методичних рекомендацій щодо стану дотримання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (зі статусом юридичної особи публічного права);

7) інформування керівництва райдержадміністрації щодо звернень, які надійшли до райдержадміністрації та про вжиті заходи, подання щомісячного аналізу.



ФУНКЦІЇ

Сектор відповідно до визначених завдань виконує такі функції:

1) здійснює реєстрацію, облік, попередній розгляд і контроль за дотриманням порядку та термінів розгляду звернень громадян до Новомосковської районної державної адміністрації, що надіслані засобами поштового зв’язку, передані громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, електронних звернень направлених з використанням мережі Інтернет, звернень на телефонну гарячу лінію голови Новомосковської райдержадміністрації”, звернень, що надіслані на виконання Дніпропетровським регіональним контактним центром (надіслані громадянами до державної установи “Урядова гаряча лінія” та до обласної державної адміністрації “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”), а також тих, що направлені за належністю через органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації;

2) подає на розгляд керівництву райдержадміністрації звернення громадян, після чого направляє їх управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам райдержадміністрації, до компетенції яких належить розгляд звернень;

3) надсилає в установленому порядку звернення громадян з питань, вирішення яких відноситься до компетенції інших державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, для розгляду за належністю з повідомленням про це громадян, які подали звернення;

4) надає консультації та роз'яснення громадянам, які виявили бажання звернутися (або звернулися) на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації, про порядок вирішення їх питань;

5) здійснює попередній запис та забезпечує належну організацію особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;

6) здійснює організацію та контроль за інформуванням громадян про результат вирішення питань, порушених у пропозиціях, заявах і скаргах;

7) вносить пропозиції про розгляд на засіданні колегії райдержадміністрації питань щодо розгляду звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації;

8) готує аналітичну інформацію та статистичну звітність за результатами роботи зі зверненнями громадян щомісяця, щокварталу, за півріччя, рік;

9) готує проєкти розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, з питань, що належать до компетенції Сектору;

10) виконує інші функції, визначені законом.


Звернення громадян

(Інформацію оновлено 06.02.2024)


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux